Zamawianie przez Internet
Aby zrealizować zamówienie przez internet:1. Wejdź na stronę www.roly.eu.2. Kliknij na koszyk, który znajduje się w prawym górnym rogu strony internetowej.
III. Wpisz kody dostępu
Po wejściu do środka można wybrać produkty, które chcemy według rodzaju produktu, rodzaju kolekcji albo wyszukać po nazwie bezpośrednio w wyszukiwarce.
V. Wybierz produkt i kolor, który potrzebujesz oraz dobierz ilość do każdego rozmairu.
VI. Kliknij w dodaj do koszyka
VII. Artykuły zostaną dodane do koszyka i będzie można kliknać w kupić żeby przejść do nastepnego etapu zakupu.
VIII. Kliknij w Zakończenie zamówienia
IX. Sprawdź swój adres dostawy i rozliczeń w przypadku modyfikacji wpisz prawidłowy adres w sekcji “Komentarze“
X. Wybierz metodę płatności i kliknij Zakończ zamówienie
XI.XI. W ostatnim kroku będziesz miał możliwość dopisać jakieś uwagi, które uznasz za konieczne i zaakceptować ogólne warunki przed kliknięciem WYŚLIJ ZAMÓWIENIE.
XII. Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie. Otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę zamówienia.
Realizujemy wysyłki bez kosztów w zależności od zamówienia i magazynu, w którym zostało przygotowane oraz miejsca dostawy. Skonsultuj ze swoim przedstawicielem handlowym warunki darmowej dostawy.
Czasami sieć nie zezwala na zakończenie zamówienia, gdy wybrano więcej niż 100 linii. W tym przypadku musisz najpierw zamówić 100 linii i resztę zamówienia dokonać w kolejnym zamówieniu. Możesz zaznaczyć, że to jest to samo zamówienie, wpisując odpowiednią notatkę w polu 'Komentarze' podczas finalizowania zamówienia. Nasz przedstawiciel będzie odpowiedzialny za grupowanie Twoich zamówień w razie potrzeby. Jeśli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z handlowcem.
Nasze zarządzanie zamówieniami jest praktycznie natychmiastowe. Jeśli złożysz zamówienie w godzinach obsługi klienta, zamówienie zostanie zrealizowane w momenie jego otrzymania.
•E-mail potwierdzający zamówienie:otrzymasz wiadomość e-mail, kiedy zamówienie zostanie pomyślnie zakończone.
•Potwierdzenie odbioru: Otrzymasz wiadomość e-mail, kiedy zamówienie zostanie pomyślnie odebrane i przetwarzane przez handlowca.
Posiadamy aplikację dla systemu iOS (Apple) y Android (Google), ale nie ma możliwości składania zamówień za pomocą telefonu, faksu i poczty elektronicznej.
DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU
Ze względu na szybki proces składania zamówień nie można zmieniać ani anulować zamówienia po jego zakończeniu. Proszę sprawdzić swoje zamówienie przed wysłaniem.
Dzięki naszej szybkiej obsłudze, przygotowaniu i automatycznej koordynacji pomiędzy naszymi magazynami i firmami przewozowymi, po przetworzeniu zamówienia zostanie ono zapisane jako wysyłka, wygeneruje się etykieta transportu z odpowiadającym numerem śledzenia przesyłki, i nie będzie możliwości dodania nowych pozycji w wysyłce.
DOSTARCZENIA ZAMÓWIEŃ
Realizujemy wysyłki na cały świat. Prosimy skonsultować ze swoim przedstawicielem handlowym kraj w którym się znajduje lub do którego należy wysłać paczkę, z przyjemnością udzielimy wszelkiej informacji.
Kiedy złożysz zamówienie online będziesz mógł zobaczyć koszt wysyłki. Jesli nie otrzymasz tej informacji skonsultuj ją ze swoim przedstawicielem handlowym, który wyśle fakturę pro forma z kosztem transportu dostosowanym do zamówienia.
Oczywiście możemy przesłać zamówienie na inny adres. Podczas składania zamówienia można wpisać adres, na który ma zostać wysłane zamówienie w sekcji 'Komentarze', zanim sfinalizujesz zamówienie. Adres zostanie zapisany i będzie dostępny przy następnych zamówieniach w zakładce 'adresy'. Aby utworzyć nowy adres, wskaż go tylko w komentarzu lub przekaż go Twojemy handlowcy.
Będzie zależało od adresu wysyłki.Ogólnie wszystkie zamówienia wysyłane na terenie Europy są dostarczne od 3 do 5 dni roboczych liczonych od daty realizacji zamówienia w naszym sklepie internetowym.
W cel śledzenia swojej przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail wysłaną pod koniec przygotowania zamówienia, numer śledzenia zamówienia z agencją, z którą masz został wysłany, a także link do strony internetowej tej agencji w celu sprawdzenia stanu.
PŁATNOŚĆ
W przypadku zamówień online akceptujemy następujące formy płatności:
•Karty kredytowe w chwili zakończenia zamówienia online.
• Przelew bankowy, dane do przelewu na końcu dokumentu faktury Proforma.
Tak, możesz dokonać płatności w dolarach amerykańskich(USD) i funtach (GBP). I oczywiście w euro (EUR). W celu dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z handlowcem.Nie można składać zamówień w kilku walutach, co oznacza, że po przydzieleniu waluty, klient będzie mógł płacić tylko w walucie ustalonej ze swoim handlowcą.
STAN ARTYKUŁÓW - ZAPAS
Aby sprawdzić dostępność towaru, poszukaj artykułu w sklepie internetowym i wybierz odpowiedni kolor. Znajdziesz tabelę z różnymi kolumnami i danymi. W tej tabeli zobaczysz 'Aktualne zapasy', a także datę 'Następna dostawa' do naszego magazynu.
W przypadku zerowego stanu, zobaczysz czerwoną kopertę. Kliknij w nią, aby aktywować powiadomienie o kolejnej dostawie. W ten sposób otrzymasz e-maila, gdy towar znajdzie się w naszym magazynie i będzie dostępny w sprzedaży.
OBSŁUGA KLIENTA
Aby móc skontaktować się z osobą odpowiedzialną za Twoje konto, możesz do nas zadzwonić lub napisać e-mail bezpośrednio do Twojego przedstawiciela handlowego dane kontaktowe znajdziecie w prawym dolnym rogu w naszym sklepie Roly. Lub kliknij 'Wyślij email' w menu na dole strony. Lub zadzwoń do nas (+34) 968 30 99 94